ІНТЕРВ'Ю ЖУРНАЛУ «ВІКОНІ ТЕХНОЛОГІЇ»: «ВІКОНА» — надійний партнер та постачальник вікон

«Оконіка» – це сучасна фабрика вікон, що активно розвивається і працює на основі багаторічного досвіду з виробництва якісних вікон. Завдяки величезному досвіду, високому професіоналізму та відповідальності команди компанія вже встигла завоювати визнання на віконному ринку України. що ж
робить «Оконіку» такою привабливою для клієнтів та партнерів? З чого все починалося і які плани ставить перед собою компанія на найближче майбутнє, редакції «Віконних технологій» розповів власник компанії — Андрій Анатолійович Щербак.

Андрію Анатолійовичу, Ви пам'ятаєте свій перший день у компанії? Як давно це було? Як змінилася компанія за цей час?

Фірма «Оконіка» розпочала свою діяльність у 2010 р. Відкривати виробництво «з нуля» було складно та водночас цікаво. Необхідно було проаналізувати ринок, що виходив з кризи 2008 року, оцінити можливості компанії та свої особисті, налагодити ділові контакти, розширити ділові зв'язки, набрати персонал, укласти угоди з новими партнерами, збільшити мережу представників і т.д. Але, як показує час, наша компанія успішно з усім упоралася. І зараз є однією з провідних фірм у Центральному, Східному та Південному регіонах України.

Що, на Вашу думку, для українського виробника вікон на шляху досягнення успіху є найбільш значущим?

В першу чергу, звичайно ж, якість продукту, що випускається, і лояльне ставлення до партнера і кінцевого споживача! На ринку ПВХ конструкцій в Україні представлено велику кількість недорогих і не завжди якісних профільних систем, і в нижньому ціновому сегменті точиться боротьба не за якість кінцевого продукту, а лише за ціну. Наша компанія обрала іншу
гой шлях і ми дбаємо про якість пропонованої продукції. Ми не економимо на матеріалах, комплектації та упаковці нашої продукції.

Які продукти «Оконіка» сьогодні пропонує ринку та що має найбільший попит?

З 2014 року ми представляємо на віконному ринку євробренд – VEKA. Як для нас, так і для наших партнерів велике значення має продуктова лінійка VEKA, яка охоплює всі сегменти ринку:
VEKA EUROLINE 58 мм – оптимальне рішення для споживачів середнього достатку з невисокими фінансовими можливостями, але, незважаючи на це, не бажають економити на якості та безпеці своєї сім'ї;
VEKA SOFTLINE 70 мм – система підвищеної безпеки та енергозбереження, яка повністю задовольняє всі технічні та дизайнерські запити.
І, звісно, інноваційна система преміум класу VEKA SOFTLINE 82 мм.

На сьогоднішній день ставлення покупця до якості вікна кардинально змінилося. Замовник став більш уважним, вимогливим та поінформованим. І це зрозуміло, адже вікно купується щонайменше на 10 років. Тому найпопулярнішою на сьогоднішній день є 5-ти камерна система VEKA SOFTLINE, яка має високий показник екологічності, безпеки та енергоефективності.

Останні кілька років тема безпеки вікон та житла в цілому стає все більш актуальною. Чи продаєте вікна з підвищеним рівнем протизломності?

 

Так, безумовно! Зараз протизламна фурнітура впевнено зайняла свою нішу на ринку, і все частіше, замовляючи вікно, споживач дбає про власну безпеку! Як я казав, ми не заощаджуємо на комплектації. Вже багато років ми успішно працюємо з фурнітурою Winkhaus, обидві системи якої (activPilot, proPilot) вже в базі мають один протизламний елемент. За бажанням клієнта захист вікна з системою activPilot можна легко підвищити до класу безпеки RC1 і RC2, легко замінивши стандартні зачепи на протизламні. Такий варіант є дуже актуальним для власників приватних будинків.

Розкажіть про програму компенсації у вікнах «Тепла Оселя». Як сприйняли її покупці? Чи спростила її поява продавцям можливість продажу в наш нелегкий час?

Ця державна програма є дуже актуальною. Завдяки їй вікно – це вже не розкіш і його може дозволити собі кожен – від студента до пенсіонера! Покупці зустріли цю програму на «ура», вона й досі продовжує бути особливо популярною серед клієнтів нашої компанії! Тепер покупці можуть за ті ж гроші дозволити собі купити якісніше та тепліше вікно!

Ваша компанія брала участь у нещодавній виставці KievBuild 2016. Чи виправдала участь очікування? Яка конверсія від вкладених витрат?


 

Ви знаєте, ця виставка дійсно перевершила наші очікування! Ми мали можливість поспілкуватися з нашими партнерами та споживачами і, придбали як нові нагоди, так і вигідну співпрацю та, звичайно, змогли показати продукт, який виготовляємо. Конверсія непорівнянна! Наскільки важливим є створення комфортних умов для успішних продажів? Як компанія підтримує свою дилерську мережу? В останні роки це особливо важливо, клієнт хоче прийти в хороший офіс, подивитися зразки, поставити питання грамотному менед жеру! Тому ми підтримуємо наших дилерів рекламною продукцією, надаємо зразки вікон. А також часто проводимо навчальні тренінги та семінари, щоб дилер міг йти в ногу з останніми розробками на кінному ринку і донести їх до кінцевого споживача!

Чи плануєте розширювати географію збуту? Продавати до інших регіонів?

Наразі наша продукція представлена у 15 областях України. Ведеться активна робота з просування нашої продукції на європейський ринок. У 2015 році наша продукція пройшла випробування та отримала сертифікат відповідності європейським нормам CE.

Розкажіть, яким чином Ваша компанія дійшла можливості оптимізації та автоматизації? Який програмний продукт використовується для цього Розкажіть про це докладніше.

Сучасне віконне підприємство неможливо уявити без автоматизації процесів. Наша компанія має якісне програмне рішення, що дозволяє вирішувати всі питання оптимізації з моменту надходження прорахунку – до вивезення готової продукції.

"Реклама двигун торгівлі". Андрію Анатолійовичу, наскільки Ви згодні з цим твердженням? Який комунікаційний канал генерує найбільше потенційних клієнтів? Ваш оновлений сайт? Відео на YouTube? Конкурси та розіграші призів?

 

Основне джерело замовлень – Інтернет, який за твердженням експертів, на порядок ефективніший
друкованої реклами. Але для успішного просування в Інтернеті нам допомагає наш оновлений сайт із якісним інформаційним наповненням. Потенційні клієнти заходять до мережі за інформацією, перш за все, щоб потім зробити свій вибір, тому ми постійно викладаємо свіжі новини, акції, пропозиції. Ефективно, звичайно ж, участь у форумах та публікаціях на спеціалізованих порталах, проведення конкурсів та акцій для потенційних покупців. Безперечно, інформаційна відкритість – якщо цю політику вести послідовно – має свої очевидні плюси.

І наостанок, назвіть кілька об'єктів із вікнами Вашого виробництва, якими Ви пишаєтесь? У вашому будинку вікна вашої марки?

Безперечно, у мене вдома вікна нашого виробництва. Я впевнений у їх якості та надійності. У 2015 році у місті Олександрія було засклено нашою продукцією
п'ять шкіл та чотири дитячі дошкільні заклади. Практично щомісяця, у регіонах, де ми представлені, ми склимо нашою продукцією нові багатоповерхові будинки. І ми пишаємося тим, що у Центральному регіоні України практично у кожному населеному пункті, встановлені наші енергоефективні вікна.

Все статьи